piątek, 5 października 2012

first post, and street fashion from Paris

Witam Was, Kochani! 
Mam nadzieję, że się postaram! Będę się starać. Dziś dzień upłynął momentalnie, w mgnieniu oka. Nie wiem co sprawiło, że wszystko tak szybko się potoczyło- bez entuzjazmu, bez żadnych szczególnych wydarzeń. Jak zwykle tydzień zakończyłam rysunkiem i malarstwem, na którym OCZYWIŚCIE musiało mi wypaść spotkanie... nevermind. :) Jak chcecie spędzić nadchodzący weekend?

Tymczasem zapraszam do obejrzenia i jednocześnie ocenienia zdjęć z ulic PFW, czyli jednego z najważniejszych fashion week'ów, które istnieją. Mi osobiście spodobało się kilka, z resztą oceńcie sami:

















Kolorowo i pięknie, na mnie wywarło bardzo pozytywne wrażenie. Więc co sądzicie? Miłego wieczoru życzę!

7 komentarzy:

  1. świetne foty!!!ahhhh

    dziękuje pięknie za tak bardzo miły komentarz<3
    you made my day!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Malarstwo? Zazdroszczę! Sama muszę się za nie zabrać, a jestem na poziomie -8248.
    I oczywiście świetny zbiór inspiracji, nawet nie wiem co wyszczególnić, bo podobają mi się chyba wszystkie stroje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, kocham malarstwo tylko w wykonaniu innych, w swoim nie cierpie i nie znoszę malować od zawsze, ale niestety idę na taki kierunek studiów, który ode mnie tego wymaga, co jest, nawiasem mówiąc, odrobinę bezsensu, ale trudno ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiła wspaniałe zdjęcie, po którym zrobieniu 5h lenon już nie żył -.-'

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienie, nie historia sztuki, projektowanie ubioru, co prawda bardziej to studium w Krakowie, niż studia. Tak czy siak, polegnę na tym malarstwie jak nic, widziałam prace ludzi stamtąd i NO CÓŻ, już się wstydzę za przyszłe 'prace' ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. oj dziękuję :) masz rację Joanna jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. granatowy płaszcz w roli sukienki na ostatnim zdjęciu jest cudowny

    OdpowiedzUsuń